Wednesday, 25 September 2013

"Bump The Cheese Up" Written By Reason, Tumi, Ginger Trill & Toll A$$ Mo Produced by Hopemasta_





  Link:
LYRICS:

*Toll A$$ Mo Intro*

Reason Verse:
I tell 'em bump da cheese up!
I aint copping out like bon bhutiza!
Talk to the flat line or Boss da fee up!
If you! offering peanuts, goggle my D-nuttts!

Nikka bump da cheese up
thick base doe like romans pizza
Or Just say "no thanks bro, I'll see ya"
Coz ya cheques don't make no benz from Kia's

Bump da cheese up!
you don't want me to start rolling my sleeves up
money where ya mouth & dont pump cheeks up!
Coz if money really talks then ya voice defunct.

You needa bump de cheese up!
Coz the car aint cheap and the jets anit either
and plus my daughter school just jumped the fees up
and my time is money, so you owe me like 3 months

Bump da cheese bitch! x 2

Chorus:
*Toll A$$ Mo Speech*

Tumi Verse:
Bump the cheese up
Give me some more Like Bust' and Spliff Star
I am no Hoe but I been in a strip club
Know how it go, no Guap can't feel us

Yeah, you best bump the cheese up
Milk the cow, Breast pump the 'C' cups
I don't really take note of madibas
You need a Platinum VISA For my stroke of genius

Yeah, I said bump the cheese up
Wife gotta feed pups Nice her feet up
See why all the exJumps on mean mug,
Lining up at Tibz club Trying to get free stuff

Yeah its cuz you aint bump the cheese up
I told the brand manager suck my penis
Whatever starts at 6 figures I am in
What you thought cuz we got bars you can offer us peanuts

You better bump the cheese up bitch x 2
Shout to Hollow for the slang

Chorus:
*Toll A$$ Mo Speech*

Ginger Verse:
Bump Tha cheese up, wait!
what you mean 1 G? You cheap much?
my 16 cost 3 G's at least plus
you the one who really needs me,
nigga fuck ya speech,suck on these!what?

bump the cheese up/
up the cream so that me and my team can be living out a dream,Trust
I can promise you this though,
jockin' me won't guarantee you no God damn feature nigga hop of these nuts

bump the fee up
gots ta eat I need lots a cheese ta/cop the V.Dub
me cop a plea? no not from me cous'
fuck a freestyle bump the cheese up

my little brother got a thing for sneaks now
I know my mother wanna see her seed smile
a little butter so they see me clean now the freaks keep me on speed-dial
bump the cheese up bitch!

Bridge Verse:
Better Bump da cheese bitch!
I need cop brand new sneackers quick!
I need, new whip, new scene and crib,
- I needa better the tithe while I clean my sins/

...Bump da cheese bitch!
Bottles in the clubs aint cheap for shit!
Yo! Even the bouncers wanna leave with tips!
So if ya wallet feels cocky you can leave with some chicks/

Bump da cheese bitch! x 2

Chorus:
*Toll A$$ Mo Speech*




Sunday, 1 September 2013

The September Freestyle Written By Reason Produced By Hopemasta



DOWNLOADS HERE



Verse 1:
- I'm fully booked for september/ 
forget about october cause I'm tryina drop november/ 
I am under pressure, cause i hardly ever rest plus/ 
the family is feeling kinda robbed like Vember/

- cause, no rest in december/ 
and that's the kinda shit that increase my girl temper/ 
saying I be making time for everything except her/ 
feeling like she supported me just to neglect her/

And thats kinda dumb shit I made affect us/ 
I just left a dinner for this rap and some attention/ 
- tomorrow morning I'll be jailed by the tension/ 
so I ain't freeman like mandela on invictus/

Its just dat, I been cumin up a long way/ 
to even open a show for a rapper that I so hate/ feeling like I'm working hard, 
but the wrong way/ 
So much, I forgot, this month was her birthday!

Hook:
- I should be rapping up ya gift hey/
But instead I be rapping for a mixtape/
Damn! I should be shopping for ya present, 
but my presence is invested in my record so you just say/

Tell the world what you doing on my birthday/
 tell the world just exactly what ya girl say/ 
tell em how I made your birthday a great day/ 
and then tell em what you doing on my by birthday!

Chorus:
I'll be working on her birthday!
I'll be working on her birthday!
I should be working on her birthday, 
but my stupid ass is gone be working on her birthday/

I should be working on her birthday,
I should be working on her birthday
Instead of working on her birthday!
but my stupid ass working on her birthday/

Verse 2:

- and it hurts her the worst way/
We just had fight about it on tuesday/
Mind you, I broke the news last thursday/ 
so she wasn't gone trip like an airplane/

Till she heard me say, 
I might needa another day after we celebrate her birthday a day late/ 
I know! I aint perfect lemme just say/ 
the only thing I do well is making songs great/

Ghetto brat from the K! 
Where ever guys is either getting laid, jaded, faded or paid/ 
drug problems getting worse everyday/ 
and most jobs don't really ever last, they get lost on the way!

Some of us driven by the failures of our brothers/ 
till we hurt the ones that always cheer for us and really love us/ 
like our mothers, fathers, grandmothers, sisters and others/ 
that got us in booth confessin truth as I utter to my lover..

Hook:
- I should be rapping up ya gift hey/
But instead I be rapping for a mixtape/
Shit! I should be shopping for ya present, 
but my presence is invested in this record so you just say/

Tell the world what you doing on my birthday/ 
tell the world just exactly what ya girl say/ tell em how I made your birthday 
a great day/ and then tell em what you doing on my by birthday!

Chorus:
Well...
I'll be working on her birthday!
I'll be working on her birthday!
I should be working on her birthday, 
but my stupid ass working on her birthday/

I should be working on her birthday,
I should be working on her birthday
Instead of working on her birthday!
but my stupid ass working on her birthday/